Blijdorp boeken en beren van Jumbo Sportlaan Gouda en Jumbo Hagendoorn

20 juli 2021  kregen wij een  berichtje van Jumbo Hagendoorn dat wij enkele boeken met Blijdorp plaatjes en boeken mochten ophalen voor de Stichting.
Het is voor kinderen in armoede niet mogelijk om deze boeken compleet te bemachtigen maar het is wel zo een item die zij graag willen bezitten.
Bij Jumbo Hagendoorn eenmaal aangekomen vertelde zij dat de boeken waren weggegeven aan een bejaardentehuis. Wij vonden het Jammer maar zoals altijd was deze sponsor van Stichting Kinderarmoede gul en kregen wij 20 Blijdorp beren, zo kwam het toch weer goed.

Daarna belde onze nieuwe vrijwilligster Jaq met de mededeling dat zij 20 boeken had ontvangen van Jumbo Sportlaan.

Wat lief van al deze medewerkers voor dit genereuze gebaar zo kunnen wij weer een aantal leuke items toevoegen en uitdelen aan de Kinderen. Blijf ons volgen om te zien waar het blijft.